loading...
موج فوتبال
arman بازدید : 59 دوشنبه 10 فروردین 1394 نظرات (0)

خاویر هرناندز مهاجم مکزیکی رسمی منچستریونایتد و قرضی رئال مادرید از کم بازی کردن خود در برنابئو و برای رئال مادرید ناراضی است.

چیچاریتو در منچستر یونایتد هم کم بازی می کرد ولی در رئال تنها یک بار از اول در ترکیب تیم بوده است و تاکنون در 13 بازی رئال حضور داشته است.

"شرایط من ناراضی کننده است.من دوست دارم به تیم کمک کنم.در تمرینات صد درصد توانم را می گذارم ولی شانس بازی کردن ندارم.من در تیم هستم ولی چیزی که مهم است بازی کردن است.در حال حاضر اعتماد به نفسم دچار نوسان شده است ولی من سعی می کنم آن را در بالاترین حد ممکن نگه دارم.از تمام کسانی که مرا حمایت می کنند ممنونم."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان چمپیونز لیگ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 258
  • کل نظرات : 59
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 441
  • بازدید سال : 4,951
  • بازدید کلی : 44,230