loading...
موج فوتبال
رضا بازدید : 141 چهارشنبه 13 خرداد 1394 نظرات (0)

نیمار در مصاحبه با شبکه اسکایی ایتالیا نظر خود را مورد فینال لیگ قهرمانان گفت . او همچنین نظر خود را در مورد هموطن برزیلی خود داد که قرار دادش چند روز دیگر با باشگاه تمام اعلام کرد ...

 گزیده ای از این مصاحبه را برای شما اماده کرده ایم : 

دنی الوز : من امید وارم که دنی می ماند . و اگر رئیس باشگاه بودم بودم سریعا اقدام به تمدید قرار داد با او میکردم 

نظر شما در مورد مصدومیت اندرس اینیستا چیست ؟ او مشکلی ندارد و من امید وارم که او در بازی روز شنبه بازی کند .

بازی با یوونتوس : ما میدانیم که تیم یوونتوس تیم بزرگی است و عملکرد خوبی داشته است . و بازی فینال یک بازی دشوار برای ماست . تیم سعی خود را میکند که بازی خود را انجام بدهینم .من فکر میکنم این بازی یکی از سخت ترین بازی ها هم برای تیم و هم برای لوییز انریکه باشد . ولی ما سعی خود را می کنیم تا برنده از زمین خارج شویم .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان چمپیونز لیگ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 258
  • کل نظرات : 59
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 100
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 250
  • بازدید ماه : 250
  • بازدید سال : 4,760
  • بازدید کلی : 44,039