loading...
موج فوتبال
حسین بازدید : 48 چهارشنبه 12 فروردین 1394 نظرات (0)

 فابرگاس اهداف خود را تا پایان فصل در مبارزه برای کسب عنوان لیگ جزیره بیان کرده است...

او عنوان کرد: من در حال سپری کردن زمانی از زندگی ام هستم، جایی که من از هر چیزی که انجام می دهم لذت می برم.
من تقریبا برای چلسی در تمام دقایق بازی می کنم و این چیزی است که من را خوشحال می کند. در حال حاضر ما در حال نبرد برای کسب عنوان قهرمانی لیگ جزیره هستیم.
ما هنوز این شانس را داریم که در این فصل ۲ عنوان قهرمانی را بدست آوریم و به همین دلیل ما نمی توانیم حتی یک لحظه هم آرامش داشته باشیم.
این هافبک توانمند امیدوار است که در بازی امشب برخلاف بازی اسپانیا در برابر اوکراین که به زحمت با برد ۱-۰ به نفع آن ها به پایان رسید بتواند بازی کند.
فابرگاس عنوان کرد: شما همیشه می خواهید بازی کنید. هنگامی که سرمربی ترکیب تیم را معرفی می کند، من همیشه فکر می کنم که در آن جایی برای من وجود دارد.
هنگامی که من در ترکیب اولیه قرار نمی گیرم، همواره به خودم می گویم که من می توانم در ادامه بازی به زمین بروم، و هنگامی که این اتفاق رخ نمی دهد، خب، آنگاه من تصمیم می گیرم که با سرعت بیشتری در تمرینات بعدی جلو بروم و آن را بدست آورم تا نشان دهم که می توانم از ابتدا بازی را آغاز کنم.
پس از کسب سه عنوان قهرمانی پیاپی توسط اسپانیا اما این تیم در جام جهانی برزیل موفق نبود اما فابرگاس معتقد است که پتانسیل زیادی در تیم ملی فعلی اسپانیا وجود دارد.

او عنوان کرد: این تیم، تیم جوانی است که هنوز به کسب تجربه بیشتری نیاز دارد تا به بلوغ برسد.
این چیزی است که شما هنگامی که بازیکنان را برای بازی کردن در کنار یکدیگر قرار می دهید بدست می آورند و یکدیگر را بهتر می شناسند.
من معتقدم که این بازیکنان شادی زیادی را به مردم اسپانیا اهدا خواهند کرد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان چمپیونز لیگ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 258
  • کل نظرات : 59
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 505
  • بازدید سال : 2,815
  • بازدید کلی : 42,094