loading...
موج فوتبال
arman بازدید : 61 پنجشنبه 06 فروردین 1394 نظرات (0)

نیمار ۲۳ ساله با ۴۲ گل ملی تنها ۳۵ گل با رکورد گل های زده پله برای برزیل فاصله دارد.

پله گفته است : فکر نمی کنم نیمار بتواند به جایگاه من در فوتبال برزیل برسد. فکر می کنم پادشاه و پله جدید برزیل شدن غیرممکن است چون مادر و پدرم دیگر فرزندی به دنیا نخواهند آورد. البته نیمار بازیکن جوان عالی است و بدون شک به یک ستاره بزرگ تبدیل خواهد شد.

اگر بتهوون الان زنده بود باز هم می توانست نبوغش را نشان بدهد ؟ البته که می توانست. اگر من در این دوره فوتبال بازی می کردم باز هم موفقیت هایی که کسب کردم را تکرار می کردم. چیزی که مردم فراموش می کنند این است که خدا به من یک استعداد ذاتی برای فوتبال بازی کردن داده بود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان چمپیونز لیگ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 258
  • کل نظرات : 59
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 377
  • بازدید ماه : 377
  • بازدید سال : 4,887
  • بازدید کلی : 44,166