loading...
موج فوتبال
حسین بازدید : 74 سه شنبه 18 فروردین 1394 نظرات (0)

کنفرانس مطبوعاتی لوئیز انریکه مربی موفق بارسا قبل از دیدار برابر تیم آلمریا را میخوانیم...

ماه پش رو خیلی سخت است؟

اجازه دهید فقط برای بازی فردا تمرکز کنیم؛ اگر برای مسابقات آینده فکر کنیم آن وقت تمرکز خود را برای بازی های پیش رو از دست میدهیم.

 

آیا به بوسکتس اشاره کردی که کارت زرد بگیرید؟

من چنین چیزی به اون نگفته ام،شما هر طور که دوست دارید برداشت کنید.

 

آیا لئو مسی هنوز مصدوم است؟

شایعات زیادی در مورد این مسئله وجود دارد،اما من به هواداران میگویم که نگران شرایط لئو نباشند.

 

آیا شرایط بارسا بی تورو نگران کرده است؟

بله همینطور است،دوست دارم که آن ها سقوط نکنند اما اگر این اتفاق رخ دهد برای آنها یک هدف جدید وجود دارد آن هم صعود دوباره است.

 

عملکرد جرارد پیکه؟

پیکه در اوج قرار دارد،او واقعا وق العاده است حضور وی در خط دفاع تیم یک آرامش خاطر است.

 

وضعیت آندرس اینیستا؟

من به طور کامل از عملکرد اینیستا راضی هستم.

برچسب ها مسی , انریکه , ژاوی , اینیستا , پیکه ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان چمپیونز لیگ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 258
  • کل نظرات : 59
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 417
  • بازدید سال : 4,927
  • بازدید کلی : 44,206