loading...
موج فوتبال
حسین بازدید : 47 سه شنبه 11 فروردین 1394 نظرات (0)

هازارد وینگر توانمند باشگاه چلسی دلیل توانمند و قوی تر شدن خود را در لیگ جزیره ، بازی کردن در برابر بازیکنان بزرگ دانست.

او عنوان کرد: من در لیگ انگلستان قوی تر شده ام چون هم در کنار بازیکنان بزرگی بازی می کنم و هم در برابر بازیکنان بزرگ.
من سطح بازی خود را بالا برده ام و در حال بدست آوردن تجربه هستم تا در ادامه موفق تر باشم.
در انتهای هر هفته بازی های بزرگی وجود دارد و هر فصل کیفیت و ویژگی های تازه ای را بدست می آورم.

در این فصل من موفق شدم تا با ضربه سر نیز گل بزنم. چه کسی این را تصور می کرد؟

بنابراین من در حال پیشرفت هستم.
من در این فصل نیز به مانند فصول قبل شادمان هستم و هیچ نگرانی برای من وجود ندارد.
من همچنان به یادگیری تحت نظر مورینیو ادامه می دهم تا بهتر از این چیزی که هستم شوم.

برچسب ها هازارد , چلسی , انگلیس , هافبک ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان چمپیونز لیگ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 258
  • کل نظرات : 59
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 333
  • بازدید ماه : 333
  • بازدید سال : 4,843
  • بازدید کلی : 44,122